Complaint Cell (অভিযোগ সেল)Vigilance and Complaint Management Division
|
|||||
ক্রমিক নং | কর্মকর্তার নাম | পদবী | টেলিফোন নম্বর | ই-মেইল ঠিকানা | অভিযোগ দাখিলের সময় |
০১ | জনাব মোঃ খায়রুল আলম | ডেপুটি জেনারেল ম্যানেজার | ০২-২২৩৩৮৫৭২২ | [email protected] | অফিস চলাকালীন সময় |
০২ | শাহ্ তৌফিক ইমাম | এসিস্ট্যান্ট জেনারেল ম্যানেজার | ০২-৪১০৫১৪৩১, ০১৭৬৯-১১০১৯৮ |
[email protected] | অফিস চলাকালীন সময় |
Active Cell to mitigate day to day Foreign Inward Remittance related queries. Foreign Remittance Management Division (FRMD). |
|||
To mitigate various queries/complains sought by the Remitters or, the Beneficiaries, there is information/complain cell in Foreign Remittance Management Division. Sonali Bank Limited. Head Office. Dhaka. Bangladesh comprising of the following Executive / Officers: |
SL |
Name & Designation |
Contact details |
Functionalities |
1 |
Munshi Zahidur Rashid
Deputy General Manager |
Phone : +8802223355977
Email : [email protected] |
Co- ordinator
|
2 |
Mohammad Sohel Rana
Assistant General Manager |
Phone : +8802223356048
Cell : +8801761202170
Email : [email protected] |
Executive - Operation |
3 |
Md. Tajminur Rahman
Senior Principal Officer |
Phone : +8802223380491
Cell : +8801730077764
Email : [email protected] |
Key Person to mitigate the queries |
All the concerned are requested to communicate with the above mentioned cell through the contact details regarding any query related to foreign inward remittance. |