Last updated on 17-05-2020

 

 

Complaint Cell (অভিযোগ সেল)

Vigilance and Complaint Management Division

 

ক্রমিক নং কর্মকর্তার নাম পদবী টেলিফোন নম্বর ই-মেইল ঠিকানা অভিযোগ দাখিলের সময়
০১ জনাব মোঃ খায়রুল আলম ডেপুটি জেনারেল ম্যানেজার ০২-২২৩৩৮৫৭২২ [email protected] অফিস চলাকালীন সময়
০২ শাহ্‌ তৌফিক ইমাম এসিস্ট্যান্ট জেনারেল ম্যানেজার ০২-৪১০৫১৪৩১,
০১৭৬৯-১১০১৯৮
[email protected] অফিস চলাকালীন সময়

 

Last updated on 11-05-2022

Active Cell to mitigate day to day Foreign Inward Remittance related queries.

Foreign Remittance Management Division (FRMD).

To mitigate various queries/complains sought by the Remitters or, the Beneficiaries, there is information/complain cell in Foreign Remittance Management Division. Sonali Bank Limited. Head Office. Dhaka. Bangladesh comprising of the following Executive / Officers:

SL
Name & Designation
Contact details
Functionalities
1
Munshi Zahidur Rashid
Deputy General Manager
Phone : +8802223355977
Email  : [email protected]
Co- ordinator
 
2
Mohammad Sohel Rana
Assistant General Manager
Phone : +8802223356048
Cell     : +8801761202170
Email  : [email protected]
Executive - Operation
3
Md. Tajminur Rahman
Senior Principal Officer
Phone : +8802223380491
Cell     : +8801730077764
Email  : [email protected]
Key Person to mitigate the queries

All the concerned are requested to communicate with the above mentioned cell through the contact details regarding any query related to foreign inward remittance.